فرهاد ظریف : ......

ظریف: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور است

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور برای والیبال ایران است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد ظریف بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت:ششمی تیم را باید به مردم ایران تبریک گفت. افتخاری خیلی بزرگ و غیر قابل باور است. بسیاری از کارشناسان صعود ایران از گروه سخت مقدماتی را حتی غیر ممکن می دانستند اما بچه ها به رغم همه خستگی ها از جان و دل مایه گذاشتند. مردم شک نکنند بچه ها کم کاری نکردند و باخت سه بازی آخر هم به خاطر این بود که دیگر بدنهایمان کشش نداشت.

وی افزود:خودمان خیلی دوست داشتیم تا دور سوم که آمدیم جزو چهارتیم اول برویم و روی سکو بایستیم، اما نمی دانم چه  اتفاقی افتاد. مهم این است که بچه ها کم کاری نکردند. بچه ها با همه توان مایه گذاشتند حتی از زندگی و خانواده زدند. با اینکه بچه ها مصدوم هستند و 30 روزی دوری از خانواده ها را تحمل کرده اند.
لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما در این مسابقات  علاوه بر حریفان با همه مشکلات روحی و روانی، دوری از خانواده و خستگی مسابقات جنگیدیم. این مقام بزرگی است. آن را کوچک نکنیم. امیدوارم  مردم و هم دولت قدر تیم  را بدانند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها 13 پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 / 6 / 1393 ا 15:28 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.